Divendres, 23 Juny 2023 09:40

Festa de Final de Curs!

El dijous 22 de juny finalitzava el curs escolar i a l'Escola ho hem volgut celebrar, com cada any, desitjat-nos un meravellós E S T I U !!!

Una vegada van haver arribat tots els cursos de les seves respectives excursions, pels volts de dos quarts de cinc, vam fer l'acte de final de curs a la pista de l'escola.

IMG 20230622 164912

Totes les nenes i els nens, des dels Tabalets fins els Akeles, vam anar desfilant per la pista davant l'espectació de la inmensa majoria de les nostres famílies, que havien vingut a acomiadar el curs amb tots nosaltres.

IMG 20230622 170001

Cada classe va explicar i donar consells, en forma de corrandes, als seus companys i companyes de la classe inferior en edat. Així vam anar cantant i fent el traspàs de la figura de fang de cada classe, als nens i nenes que el curs que ve seran un any més grans i es convertiran en una nova classe.

IMG 20230622 170500

Va ser molt emocionant i divertit i en acabar, amb els Akeles al centre de la pista, els vam acomiadar amb unes boniques i emotives paraules i un grandiós aplaudiment, tot desitjant-los la major sort pel seu futur, d'ara en endavat, fora de l'Escola Mowgli, a secundaria.

Vam acabar la festa amb un berenar ofert per l'AFA, amb coca de forner i suc de llimona refrescant, per desitjar-nos un BON ESTIU!