Divendres, 23 Juny 2023 09:34

Bon Estiu !

Benvolgudes famílies de l'Escola Mowgli,

Ens dirigim a tots vosaltres per acomiadar-nos oficialment del curs acadèmic de 2n cicle d’Ed. Infantil i de Primària. Ha estat un any ple de desafiaments, creixement i èxit per a tots plegats, i n'estem molt orgullosos.

Durant els darrers mesos, hem presenciat com tots els nens i nenes han florit i han demostrat la seva resiliència i determinació enmig de circumstàncies canviants. La seva dedicació i compromís en l'aprenentatge han estat veritablement inspiradors. Volem aprofitar aquesta oportunitat per agrair-vos als pares i mares i a tots els alumnes, el vostre continu suport i confiança a la nostra escola i al nostre equip docent.

Us volem recordar que us farem arribar els informes d’avaluació el 28 de juny.

A més, ens plau informar-vos que la informació sobre el proper curs escolar us serà enviada durant la primera setmana de juliol. Hi trobareu detalls sobre les dates importants del calendari, els horaris i altres informació rellevant per al nou curs.

Finalment, volem desitjar-vos a tots un bon estiu, feliç i relaxant. Que aquest temps sigui ple de diversió, aventures i moments de descans amb els vostres éssers estimats. Desitgem que aprofiteu aquest temps per crear records inoblidables i per recarregar energies per al proper curs escolar.

Gràcies novament per la vostra confiança i suport. Ha estat un privilegi ser part del creixement i el desenvolupament dels vostres fills.

Que tingueu un meravellós estiu!

Atentament,

Equip Directiu