Els Esquirols i els Pinotxos comencem el dia amb un bon esmorzar saludable.

Dissabte, 21 Novembre 2020 20:42

Santa Cecília 2020

Ahir divendres vam tenir un gran concert a l’Escola Mowgli.

Dissabte, 21 Novembre 2020 11:42

Dia Universal dels Drets dels Infants

El dia 20 de novembre de 1959 va ser signada la convenció dels drets dels infants per l’Assemblea General de les Nacions Unides. Per aquest motiu, cada dia 20 de novembre se celebra el dia internacional de la infància.

Divendres, 20 Novembre 2020 17:42

Ja tenim la porta nova!

Degut a la situació de la pandemia del coronavirus, aquest any a l’escola hem hagut d’adaptar nous espais.

Dijous, 19 Novembre 2020 21:59

Sortida al Parc Fluvial

Aquesta setmana els grups Castell, Cabana i Granja dels Esquirols i Pinotxos ja hem pogut anar d’excursió!

Dijous, 12 Novembre 2020 22:41

El pati

EL PATI, UN ESPAI MOLT VALORAT PER TOTS ELS NENS I NENES D’ESQUIROLS I PINOTXOS

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.