Últimes notícies

Aquesta setmana estem d'enhorabona a l'Escola Mowgli. La classe de Toomais ha rebut el 1r Premi Foment de Lectura de l'editorial Bayard per l'activitat: "Lectura amb companyia a l'Hospital de dia Sant Jordi".

Dimecres, 20 Novembre 2019 11:18

Concert de la JOSA per Santa Cecília.

Aquest dimarts 19 de novembre, els alumnes de Cicle Mitjà hem gaudit de l'obra La muntanya màgica del Cadí.

Dilluns, 18 Novembre 2019 10:05

Taller nadalenc

El dissabte 9 de novembre, vam gaudir de la primera acció de la Comissió Social: passar una bona estona fent manualitats nadalenques.

Diumenge, 17 Novembre 2019 10:49

Gimcana i taller de fang a l'Àuria.

Aquest divendres al matí, els Koticks hem anat a l'Àuria per compartir un matí diferent.

Divendres, 15 Novembre 2019 16:47

L'escola al Consell d'Infants Municipal

Ahir es va cel.lebrar a l'Ajuntament d'Igualada l'Acte de constitució del Consell d'Infants per aquest curs. L'escola hi és representada amb dues conselleres, l'Alèxia Prado d'Akeles i la Dolça Prat de Mowglis. Elles seran les encarregades de transmetre en els diferents Consells dels Infants, allò que decidim a l'escola. Segur que ho faran rebé. Felicitats pel càrrec!

Quan arriba de veritat la TARDOR, als Esquirols i als Pinotxos ens agrada sortir a passejar per poder-la observar i de pas, poder jugar i compartir el dia amb els comanys de cicle.

Una escola com una casa
Castanyada a l'Escola!
A l'Escola, ens agrada celebrar les tradicions. La Castanyada és un moment entrenyable on, padrins i fillols, conviuen conjuntament fent panallets, torrant castanyes, representant o visualitzant la història de La Castanyera, esmorzant i participant d'una gimcana de tardor.
El vídeo de l'escola