Escola Mowgli - Escola Mowgli

Educació activa un pla d'acció per garantir l'aprenentatge en línia de l'alumnat i acompanyar els docents i els centres en l'ús de les eines digitals.

La televisió pública catalana i altres mitjans de comunicació preparen propostes d'aprenentatge per als alumnes.

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

Diumenge, 15 Març 2020 13:59

Acompanyament escolar a casa

Des del Departament d'Educació, ens unim als consells que ens donen. Els nens i nenes mereixen un bon acompanyament durant aquests dies.

Divendres, 13 Març 2020 14:14

Premis Mowgli confinats

La Fundació Pere Puig Quintana i la Fundació Escola Mowgli convoquem el IV Premi Escola Mowgli edició especial.

Divendres, 13 Març 2020 09:19

Escoles de Catalunya tancades

El Govern tanca a partir d'avui 13 de març de 2020 tots els centres educatius de Catalunya. La mesura s’ha pres en el marc del Pla d’Actuació del Procicat per malalties emergents.

Una escola com una casa
Tot anirà bé i ens tornarem a veure ben aviat per a celebrar-ho!
Ens toca quedar-nos a casa, per responsabilitat, per cuidar-nos i així cuidar també als altres. L'equip de mestres seguirem al vostre costat telemàticament, acompanyant-vos aquests dies de confinament.
El vídeo de l'escola
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.