Dijous, 26 Novembre 2020 09:59

Santa Cecília a la Llar d'Infants

Aquesta setmana hem celebrat Santa Cecília, la patrona dels músics.

Dissabte, 21 Novembre 2020 20:42

Santa Cecília 2020

Ahir divendres vam tenir un gran concert a l’Escola Mowgli.

Dissabte, 21 Novembre 2020 11:42

Dia Universal dels Drets dels Infants

El dia 20 de novembre de 1959 va ser signada la convenció dels drets dels infants per l’Assemblea General de les Nacions Unides. Per aquest motiu, cada dia 20 de novembre se celebra el dia internacional de la infància.

Divendres, 20 Novembre 2020 17:42

Ja tenim la porta nova!

Degut a la situació de la pandemia del coronavirus, aquest any a l’escola hem hagut d’adaptar nous espais.

Tot i la situació, els nens i nenes de la Llar d'Infants hem pogut celebrar la Castanyada com cal.

Des de fa uns dies els Tabalets estem aprenent coses de la tardor i un dia vam tenir una visita molt especial.

TABALETS

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.