Dimarts, 23 abril 2024 22:00

Celebrem la Festa de Sant Jordi

Quin goig veure tota la comunitat educativa Mowgli celebrant la festa!

El diumenge passat, vam celebrar la Festa de Sant Jordi amb les famílies i el personal de l'Escola.

La sessió de ioga matinal, el Kahoot Parlem-ne, el taller de massatges, el mural col·laboratiu de la part del nostre cos que més ens agrada, el camí sensorial, els diferents contacontes, un "Passaparaula" o el Punt vermell van ser algunes de les propostes on es podia participar i experimentar en primera persona, el què l'alumnat de l'Escola va aprendre durant la Setmana Transversal.

Aquesta edició va ser dedicada a l'Educació afectivosexual, un tema d'actualitat i explícit en el currículum portat per l'equip docent amb respecte, sense tabús i amb la naturalitat amb la qual cal ser tractat.

També es va presentar la revista "Terrabastall" d'enguany, de la qual totes les famílies en podran gaudir un exemplar. Per acabar la festa, es va llegir un manifest posant en relleu el compromís de l'Escola davant d'aquesta temàtica.

I avui, dimarts 23 d'abril, el Sant Jordi dedicat a l'alumnat. Per una banda, la lectura de padrins i fillols i per l'altra, la representació original i divertida dels i les Rikkis de la llegenda de sant Jordi.

Bon Sant Jordi a tots i totes!

More in this category: « Setmana de l'aigua