AFA

L'Associació de Famílies d'Alumnes de la Fundació Escola Mowgli (AFA), és una associació sense afany de lucre que agrupa les famílies dels alumnes de la nostra escola.
En col·laboració amb els diversos membres de la comunitat educativa del centre (mestres, PAS, direcció, consell escolar i patronat de la fundació) tenim com a objectiu principal treballar per a la millora del centre i de l'educació dels nostres fills.

Des de la participació voluntària, ens responsabilitzem de dur a terme diferents projectes i activitats, sota la coordinació i gestió de la junta directiva.
A més a més, per tal de garantir la coordinació amb tots els agents de l'escola, estem representats tant al Consell Escolar com al Patronat de la Fundació; i per facilitar la relació entre totes les famílies i l'AFA, tenim els delegats de curs

Estem organitzats en diferents comissions de treball, responsables de diferents àmbits d'actuació (activitats extraescolars, escola d'estiu, activitats familiars, escola de mares i pares...). També col·laborem amb les festes de l'escola, com la cantada de Nadal, la festa de Sant Jordi o el comiat dels Akeles. Contribuim amb l'adquisició d'equipaments i recursos educatius com pissarres digitals, portàtils i tauletes o material esportiu, entre d'altres.

Comissions de treball

Per tal de poder treballar de manera àgil, la Junta Directiva de l'AFA està organitzada en comissions i grups de treball encarregats d'organitzar i gestionar diferents aspectes tant del dia a dia de la pròpia junta com de les activitats que es duen a terme des de l'Associació.

• Activitats Extraescolars: coordina l'acolliment matinal, les diferents activitats que es fan als migdies i per les tardes a partir de les cinc i la participació en les diferents competicions esportives del dissabte. Prepara activitats en els dies de lliure disposició.
  • Escola d'Estiu: coordina l'organització de l'escola d'estiu des de finals de juny fins a principis de setembre.
  • Activitats Familiars: prepara xerrades culturals, sortides matinals o culturals, i totes aquelles activitats que serveixen per vincular les famílies amb l'escola.
  • Escola de Pares: prepara sessions, xerrades i tallers per a pares i mares.
  • Gestió: engloba les activitats relacionades amb la comunicació i imatge, la secretaria i aspectes legals i la gestió econòmica i  administrativa de l'associació.

Junta directiva

A continuació es relaciona la composició de la Junta Directiva de l’AFA de l’Escola Mowgli escollida en l’Assemblea de l'Assocació.

Presidència: Josep Juvé (*)
Vicepresidència: Ramon Costa (*)
Tresoreria: Joan Cots (*)
Secretaria: Mireia Muntané (+)

Vocals

(+) Representant de l'AFA al Consell Escola
(X) Representant de l'AFA a la Comissió Social de l'Escola

Delegats de curs:

La figura del/la delegat/da de curs és molt important per a garantir l'enllaç eficient entre les famílies i l'AFA.
Els delegats i deleages de classe, membres o no de la Junta Directiva de l'AFA, són un canal de comunicació entre l'associació i les famílies de cada curs.

• Tabalets:
  • Patufets: Berta Figuerola
  • Follets: Mireia Fitó
  • Esquirols: Laura Hernan
  • Pinotxos: Ester Olivan
  • Rikkis: Mireia Muntaner
  • Toomais: Anna Grau
  • Baloos: Cristina Múnera
  • Kotics: Ester Miñano
  • Mowglis: Laura Cordón
  • Akeles: Mercè Serravinyals

Estatuts

Els estatuts vigents de l'AFA estan aprovats amb data 19 de febrer del 2020.

Correu electrònic:

Xarxes socials:

Blog: https://www.escolamowgli.cat/index.php/blocs-de-l-escola/espai-ampa

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.