AMPA

L'AMPA és una associació sense afany de lucre que agrupa les mares i pares dels alumnes de la nostra escola. En col·laboració amb els diversos membres de la comunitat educativa del centre (mestres, PAS, direcció, consell escolar i patronat de la fundació) tenim com a objectiu principal treballar per a la millora del centre i de l'educació dels nostres fills.

Des de la participació voluntària, els pares i mares ens responsabilitzem de dur a terme diferents projectes i activitats, sota la coordinació i gestió de la junta directiva. A més a més, per tal de garantir la coordinació amb tots els agents de l'escola, estem representats tant al Consell Escolar com al Patronat de la Fundació; i per facilitar la relació entre totes les famílies i l'AMPA, tenim els pares delegats de curs

Estem organitzats en diferents comissions de treball, responsables de diferents àmbits d'actuació (activitats extraescolars, escola d'estiu, activitats familiars...). Des de l'AMPA també ens encarreguem de la venda de material esportiu i col·laborem amb l'escola en la venda de llibres i en les festes de l'escola, com la cantada de Nadal, la festa de Sant Jordi o el comiat dels Akeles.

Comissions de treball

Per tal de poder treballar de manera àgil, la Junta Directiva de l'AMPA està organitzada en comissions i grups de treball encarregats d'organitzar i gestionar diferents aspectes tant del dia a dia de la pròpia junta com de les activitats que es duen a terme des de l'Associació.

• Activitats Extraescolars (veure bloc): coordina l'acolliment matinal, les diferents activitats que es fan a les tardes a partir de les cinc i la participació en les diferents competicions esportives del dissabte. Prepara activitats en els dies de lliure disposició.
  • Escola d'Estiu (veure bloc): coordina l'organització de l'escola d'estiu des de finals de juny fins a principis de setembre.
  • Activitats Familiars (veure bloc): prepara xerrades culturals, sortides matinals o culturals, tallers per a pares i mares, i totes aquelles activitats que serveixen per vincular les famílies amb l'escola.
  • Equipament Esportiu: responsable de la compra tant del material esportiu per als nens i nenes de l'escola com de l'elaboració de material promocional de l'AMPA com samarretes, gorres o tubulars, entre d'altres.
  • Comunicació i Imatge: gestiona els diferents canals de comunicació interns (comunicats, correus,...) com externs (facebook, twitter,...) per tal d'assegurar que les famílies reben les informacions del dia a dia de l'associació i d'altres fonts d'interès.
  • Secretaria i Legal: s'encarrega de gestionar la documentació oficial de l'associació (actes, estatuts,...) així com els aspectes d'assegurances.
  • Economia i Finances: responsable de la gestió econòmica i administrativa de l'associació.

Junta directiva

A continuació es relaciona la composició de la Junta Directiva de l’AMPA de l’Escola Mowgli escollida en l’Assemblea de pares i mares del dimecres, 13 de desembre de 2017.

Presidència: Ramon Costa (*)
Vicepresidència: Sònia Paradell
Tresoreria: Joan Cots (*)
Secretaria: Pilar Cuerva

Vocals

• Georgina Balcells
  • Mireia Casanovas (*)
  • Jordi Cazorla (*)
  • Lorena Centelles
  • Iolanda Gandia (+)
  • Joana Ibañez
  • Neus Mas (*)
  • Josep Monclús
  • Núria Múnera
  • Jordi Muntaner
  • Sònia Paradell (*)
  • Sandra Pérez
  • Ramon Puig
  • Eva Sorroche
  • Josep Torilo (*)

(*) Patrons de la Fundació Escola Mowgli en representació de l'AMPA
(+) Representant de l'AMPA al Consell Escolar

Delegats de curs:

La figura del pare/mare delegat de curs és molt important per a garantir l'enllaç eficient entre les famílies i l'AMPA. Els delegats de classe, membres o no de la Junta Directiva de l'AMPA, són un canal de comunicació entre l'associació i els pares/mares de cada curs.

• Tabalets: Ester Olivan
  • Patufets: Mireia Muntaner
  • Follets: Anna Grau
  • Esquirols: Cristina Múnera
  • Pinotxos: Ester Miñano
  • Rikkis: Eva Sorroche
  • Toomais: Mercè Serravinyals
  • Baloos: Núria Múnera
  • Kotics: Sandra Pérez
  • Mowglis: Imma rovira
  • Akeles: Georgina Balcells

Estatuts

Els estatuts vigents de l'AMPA estan aprovats amb data 5 de març del 2009. A l'assemblea del 17 de febrer de 2016 es va aprovar la modificació dels mateixos, estant pendents, en aquests moments, de la seva revisió i aprovació per part de la Generalitat de Catalunya: estatuts modificats.

Correu electrònic:

Xarxes socials: