Aquest diumenge, 16/12, de 10:30 a 13:00 a l'escola, amb jocs de taula i de pati.... Activitat organitzada entre l'AC El Pati i l'AMPA de l'escola. L'objectiu és poder passar un matí tots junts, amb les famílies i comunitat de l'escola, jugant tots plegats i per a totes les edats. També podreu comprar galetes elaborades pels nens i nenes de cicle mitjà, fer un cafè i similar... I si alguna família vol col·laborar portant coses preparades de casa (pastissos...) per recollir més diners, seran molt benvinguts... Us esperem a tots!!!!!

Dijous dia 29 a les 21:00 a la classe d'aqueles.

interessant xerrada a càrrec d'Israel Fernández. Monitor d'extraescolars d'escacs i jocs de taula i ... programador de videojocs.

Aforament limitat. Apunteu-vos a www.tiny.cc/videojocs

Dilluns, 29 Octubre 2018 13:53

11 NOVEMBRE DE 2018. SORTIDA A CABRERA ANOIA

Hola, famílies!

Des de l’AMPA us proposem una matinal per gaudir en família d’una caminada per la ruta dels salts d’aigua de Cabrera

Durada aproximada: Total amb aturades i esmorzar, comptem 4 hores aprox, anant a un ritme tranquil per fer els 8 Km en total, aproximadament.

Lloc i hora de sortida: A les 9:30 del diumenge, 11 de novembre de 2018, davant del Mowgli. Anirem en cotxes particulars fins a Cabrera d’Anoia..

RECORREGUT:

Sortida des de Cabrera . Aparcarem en un solar que hi ha al nucli de Canaletes 2. Caminarem en un ruta circular passant pels següents salts:

• Salt dels Capellans

• Salt del Cargol

• Salt dels Cucs

• Salt de la Mala dona 3. Arribada a Canaletes.

Aquesta proposta és adequada per a alumnes, pares, mares, familiars i exalumnes de l’escola acostumats a caminar.

No pot participar-hi cap menor sense un responsable adult que se’n faci càrrec. L’AMPA no es responsabilitzarà de cap nen/nena.

CAL PORTAR CALÇAT I ROBA CÒMODA ADEQUADA AL TEMPS QUE FACI, ESMORZAR, AIGUA...

Per tal de poder organitzar bé la sortida caldria que us inscriguéssiu a la següent adreça: www.tiny.cc/cabrera abans del dijous, 08/11/2018

Dilluns, 15 Octubre 2018 12:47

40a CURSA POPULAR D'IGUALADA

El diumenge 21 d'octubre se celebra la 40a Cursa Popular d'Igualada. Com cada any ens agradaria que participessiu d'aquesta festa i gaudissim de fer esport plegats!

En el Pdf que us hem passat hi ha tota la informació necessària! Per als que vulgueu fer el Recorregut A (el llarg per nens i nenes a partir de 3r de primària), recordeu que us heu d'inscriure a la següent adreça:

www.cursapopularigualada.cat

EL DILLUNS 15 D’OCTUBRE PER LA TARDA L’AMPA MUNTARÀ UN PARELL DE TAULES A L’ENTRADA
PER AJUDAR A FER LES INSCRIPCIONS.

Al mateix lloc també es podran demanar samarretes tècniques de l'ampa, per a pares i mares, a un preu de 6€ cadascuna.

Els més petits i petites de la casa podran fer el Recorregut B (la inscripció es farà allà mateix el dia 21).

Fins diumenge!!!

Des de la comissió d’escola de pares de l’AMPA del Mowgli us volem convidar al visionat del documental / pel·lícula “Most likeky to succeed” sobre l'experiència d’escoles innovadores.

L’activitat és dirigida als pares i mares. No per als nostres fills.

Serà de 17:00 a 19:00 del dissabte, 27 d’octubre i inclourà un petit debat / xerrada sobre la pel·lícula, a la classe d’Akeles.

(La pel·lícula és en anglès i està subtitulada en aquest idioma)

Per temes d’aforament és necessari que ens inscrivim a través d’aquest enllaç: www.tiny.cc/mowglioct18

Dimecres, 05 Setembre 2018 09:14

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-2019

Hola famílies!

Us presentem les activitats d'extraescolars organitzades per l'AMPA d'aquest curs.

Trobareu tota la informació en el document adjunt.

Podeu fer les inscripcions seguint el link del formulari:

Les inscripcions es faràn online fins al dia 13 de setembre i el 14 es presentaran les llistes.

Us animem a apuntar-vos i participar de les activitats. Bon curs a tothom!

Pàgina 1 de 10
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Espai AMPA