aquí us presentem una proposta molt interessant i útil.

La sessió es farà el divendres 29 de març de 19:30 a 21h.

Per guardar plaça, apunteu-vos via aquest enllaç

Hola famílies

Us proposem un taller molt interessant. es durà a terme en dues sessions, els dies 22 i 29 de gener, a les 21 hores a la classe d'Akeles.

Mireu el document per més informació.

Imprescindible inscriure's prèviament  a www.tiny.cc/autoestima

Aquest diumenge, 16/12, de 10:30 a 13:00 a l'escola, amb jocs de taula i de pati.... Activitat organitzada entre l'AC El Pati i l'AMPA de l'escola. L'objectiu és poder passar un matí tots junts, amb les famílies i comunitat de l'escola, jugant tots plegats i per a totes les edats. També podreu comprar galetes elaborades pels nens i nenes de cicle mitjà, fer un cafè i similar... I si alguna família vol col·laborar portant coses preparades de casa (pastissos...) per recollir més diners, seran molt benvinguts... Us esperem a tots!!!!!

Dijous dia 29 a les 21:00 a la classe d'aqueles.

interessant xerrada a càrrec d'Israel Fernández. Monitor d'extraescolars d'escacs i jocs de taula i ... programador de videojocs.

Aforament limitat. Apunteu-vos a www.tiny.cc/videojocs

Dilluns, 29 Octubre 2018 13:53

11 NOVEMBRE DE 2018. SORTIDA A CABRERA ANOIA

Hola, famílies!

Des de l’AMPA us proposem una matinal per gaudir en família d’una caminada per la ruta dels salts d’aigua de Cabrera

Durada aproximada: Total amb aturades i esmorzar, comptem 4 hores aprox, anant a un ritme tranquil per fer els 8 Km en total, aproximadament.

Lloc i hora de sortida: A les 9:30 del diumenge, 11 de novembre de 2018, davant del Mowgli. Anirem en cotxes particulars fins a Cabrera d’Anoia..

RECORREGUT:

Sortida des de Cabrera . Aparcarem en un solar que hi ha al nucli de Canaletes 2. Caminarem en un ruta circular passant pels següents salts:

• Salt dels Capellans

• Salt del Cargol

• Salt dels Cucs

• Salt de la Mala dona 3. Arribada a Canaletes.

Aquesta proposta és adequada per a alumnes, pares, mares, familiars i exalumnes de l’escola acostumats a caminar.

No pot participar-hi cap menor sense un responsable adult que se’n faci càrrec. L’AMPA no es responsabilitzarà de cap nen/nena.

CAL PORTAR CALÇAT I ROBA CÒMODA ADEQUADA AL TEMPS QUE FACI, ESMORZAR, AIGUA...

Per tal de poder organitzar bé la sortida caldria que us inscriguéssiu a la següent adreça: www.tiny.cc/cabrera abans del dijous, 08/11/2018

Dilluns, 15 Octubre 2018 12:47

40a CURSA POPULAR D'IGUALADA

El diumenge 21 d'octubre se celebra la 40a Cursa Popular d'Igualada. Com cada any ens agradaria que participessiu d'aquesta festa i gaudissim de fer esport plegats!

En el Pdf que us hem passat hi ha tota la informació necessària! Per als que vulgueu fer el Recorregut A (el llarg per nens i nenes a partir de 3r de primària), recordeu que us heu d'inscriure a la següent adreça:

www.cursapopularigualada.cat

EL DILLUNS 15 D’OCTUBRE PER LA TARDA L’AMPA MUNTARÀ UN PARELL DE TAULES A L’ENTRADA
PER AJUDAR A FER LES INSCRIPCIONS.

Al mateix lloc també es podran demanar samarretes tècniques de l'ampa, per a pares i mares, a un preu de 6€ cadascuna.

Els més petits i petites de la casa podran fer el Recorregut B (la inscripció es farà allà mateix el dia 21).

Fins diumenge!!!

Pàgina 1 de 11