Dilluns, 11 Desembre 2017 07:19

TALLER NADALENC DE GALETES EN FAMILIA

DISSABTE DIA 16 DE DESEMBRE.

Taller destinat a tota la família. Cal fer la inscripció al seguent enllaç:

Adjunt trobareu més informació

No us ho perdeu!

Dilluns, 11 Desembre 2017 07:16

AMPA. Assemblea General Ordinaria 2017

Hola famílies. Adjuntem la convocatòria de l'assemblea general ordinària de l'Ampa per aquest 2017.

Es realitzarà el dimecres 13 de desembre a les 21 hores, a l'aula d'anglès. Tots hi sereu benvinguts i és un moment interessant per conèixer el funcionament i les activitats que realitza l'Ampa de l'escola.

Taller Escola de Pares – AMPA Mowgli
“Treball amb la plataforma Gsuite”

(dijous, 9 de novembre, a les 21:00 – Classe d’Akeles)

Formulari d'inscripció

Hola famílies,
Des de l’AMPA us proposem una matinal per gaudir en família d’una caminada des de Jorba fins a Rubió.
Durada aproximada: 1 hora d’anada i 45 minuts de tornada. Amb aturades i vermut inclosos, 3 hores 30 minuts aprox.
Lloc i hora de sortida: davant Restaurant Cal Martí (Jorba), 29/10/2017 a les 10h matí.

Trobareu més informació al document adjunt. No us ho perdeu!

Divendres, 13 Octubre 2017 07:45

39a CURSA POPULAR D’IGUALADA

Diumenge 22 d’octubre

Benvolguts pares i mares,
Com ja podeu veure a la cartellera de l’escola, el proper diumenge dia 22 d’octubre es celebrarà la 39a Cursa Popular d'Igualada, organitzada pel Patronat Municipal d'Esports. Enguany us animem a participar, un cop més, i per això volem comptar amb la vostra presència, a més hi ha novetats en els dos recorreguts. S’iniciaran i acabaran al nou Parc Central d’Igualada a la Nacional II.

Trobareu tota la informació al document adjunt.

Ens veiem a la cursa!

Pàgina 1 de 8