Un estiu més, i dins de la programacio de la nostra escola d'estiu, aquesta setmana passada els nens i nenes de Primària van tenir ocasió de participar en l'acampada, de dimecres a divendres, al Prat de la Riba.

Durant tres dies els participants de l'escola d'estiu van participar de diferents activitats de lleure, compartint jocs, estones d'aigua, visita al riu, una "disco" amb disfreses i col·laborant en l'organització de les tasques diàries com preparar la taula, fer el dinar o sopar, entre d'altres.

Us hem compartit algunes fotos de record, a través de la "Galeria d'imatges" de laweb de l'escola, on hi teniu, també, les fotos de les activitats anuals i de cada curs.

Podeu accedir a la galeria a traves d'aquest enllaç (ACCES) i de l'usuari i contrassenya que té cada família de l'escola.

Ja tenim a tocar el final de curs. Des de l'AMPA de l'escola, us proposem l'Escola d'estiu d'enguany.

Adjunt trobareu tota la informació necessària.

Només recordar que:

- Hi haurà una reunió informativa el divendres 17 de maig a les 20h a la classe d'anglès de l'escola.

- Podeu fer la inscripció en aquest enllaç:http://www.tiny.cc/escolaestiu2019

aquí us presentem una proposta molt interessant i útil.

La sessió es farà el divendres 29 de març de 19:30 a 21h.

Per guardar plaça, apunteu-vos via aquest enllaç

Hola famílies

Us proposem un taller molt interessant. es durà a terme en dues sessions, els dies 22 i 29 de gener, a les 21 hores a la classe d'Akeles.

Mireu el document per més informació.

Imprescindible inscriure's prèviament  a www.tiny.cc/autoestima

Aquest diumenge, 16/12, de 10:30 a 13:00 a l'escola, amb jocs de taula i de pati.... Activitat organitzada entre l'AC El Pati i l'AMPA de l'escola. L'objectiu és poder passar un matí tots junts, amb les famílies i comunitat de l'escola, jugant tots plegats i per a totes les edats. També podreu comprar galetes elaborades pels nens i nenes de cicle mitjà, fer un cafè i similar... I si alguna família vol col·laborar portant coses preparades de casa (pastissos...) per recollir més diners, seran molt benvinguts... Us esperem a tots!!!!!

Dijous dia 29 a les 21:00 a la classe d'aqueles.

interessant xerrada a càrrec d'Israel Fernández. Monitor d'extraescolars d'escacs i jocs de taula i ... programador de videojocs.

Aforament limitat. Apunteu-vos a www.tiny.cc/videojocs

Pàgina 1 de 11