Hola famílies,
Des de l’AMPA us proposem una matinal per gaudir en família d’una caminada des de Jorba fins a Rubió.
Durada aproximada: 1 hora d’anada i 45 minuts de tornada. Amb aturades i vermut inclosos, 3 hores 30 minuts aprox.
Lloc i hora de sortida: davant Restaurant Cal Martí (Jorba), 29/10/2017 a les 10h matí.

Trobareu més informació al document adjunt. No us ho perdeu!

Divendres, 13 Octubre 2017 07:45

39a CURSA POPULAR D’IGUALADA

Diumenge 22 d’octubre

Benvolguts pares i mares,
Com ja podeu veure a la cartellera de l’escola, el proper diumenge dia 22 d’octubre es celebrarà la 39a Cursa Popular d'Igualada, organitzada pel Patronat Municipal d'Esports. Enguany us animem a participar, un cop més, i per això volem comptar amb la vostra presència, a més hi ha novetats en els dos recorreguts. S’iniciaran i acabaran al nou Parc Central d’Igualada a la Nacional II.

Trobareu tota la informació al document adjunt.

Ens veiem a la cursa!

Adjunt teniu la informació sobre l'acampada de l'Escola d'Estiu

El passat dissabte dia 19 de juny vam celebrar la festa de cloenda d’extraescolars del curs 16-17. La festa va ser tot un èxit, hi va haver esmorzar per a tothom i vam poder fer diferents jocs, esports i activitats, vam acabar amb una remullada absolutament necessària amb la calor que feia. A continuació deixem un resum de com ha anat la temporada pels nostres equips i algunes imatges.

El passat dimecres dia 7 de juny, els nens i nenes de l'activitat extraescolars d'Expressa't van fer la representació de l'espectacle musical 'El Follet Valent'.
Pàgina 1 de 8
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Espai AMPA