Material i espais

Els nens i nenes d’Educació Infantil (P1 i P2) cal que portin:

– Un pitet MARCAT AMB EL NOM. Cada dia el pitet tornarà a casa i caldrà portar-ne un de net l’endemà.

Els nens i nens d’Educació infantil (P3, P4 i P5) cal que portin:

– Un tovalló de roba amb velcro MARCAT AMB EL NOM perquè se’l puguin posar sols. Cada dia el tovalló tornarà a casa i caldrà portar-ne un de net l’endemà.

Els nens i nenes de primària (De 1r a 6è) cal que portin:

– Un petit necesser MARCAT AMB EL NOM amb un raspall de dents i un tub de dentifrici. El necesser es quedarà sempre a l’escola. Periòdicament tornarà a casa per revisar-lo.

Espais

Els espais que utilitzem durant el temps de migdia (De 13 a 15h) són els següents:

– La cuina: L’escola disposa de cuina pròpia i els menús s’elaboren exclusivament a l’Escola. La cuinera s’encarrega de la seva elaboració.

– Menjador dels petits: Està situat a la primera planta i és l’espai que utilitzen els nens i nenes de Follets a Rikkis (De P3 a 1r de primària).

– Menjador dels grans: Éstà situat a la planta baixa i és un espai totalment reformat i adaptat a aquest servei. L’utilitzen els nens i nenes de Toomais a Akeles (De 2n a 6è de primària).

Estàs aquí:Escola Mowgli Material i espais