Dilluns, 22 Març 2021 11:25

Dia Mundial de la poesia

La Unesco va declarar el dia 21 de març Dia Mundial de la Poesia.

Dins els tallers d'expressió escrita, els alumnes de Cicle Mitjà hem treballat la poesia. Aprofitant el projecte que impulsa el Centre de Recursos de l'Anoia, Paraules al carrer, els nens i nenes de Glaceres, Oceà Àrtic i Iglú han elaborat una sèrie de poemes sota la temàtica: el temps i els fenòmens meteorològics.

paraules al carrer color gran 1024x154

Aprofitant que ahir, diumenge 21 de març, va ser el dia Mundial de la poesia, els Baloos i Koticks avui llegirant els seus poemes a tota l'Escola, durant les sortides: a les 13 i 17h.

Enhorabona Cicle Mitjà per la feina feta!

Baloos

Propers esdeveniments

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.