Divendres, 13 Març 2020 10:19

Escoles de Catalunya tancades

El Govern tanca a partir d'avui 13 de març de 2020 tots els centres educatius de Catalunya. La mesura s’ha pres en el marc del Pla d’Actuació del Procicat per malalties emergents.

El Govern de la Generalitat ha decidit tancar a partir de demà tots els centres educatius de Catalunya, en coordinació amb el Departament de Salut i en el marc del Pla d’Actuació del Procicat per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial d’alt risc. Ho fa com a mesura de contenció i per evitar la propagació del coronavirus. La mesura afectarà a tots els centres de Catalunya, siguin de titularitat pública, privada concertada, privada o de qualsevol altra titularitat, i a les diferents etapes educatives.

El conseller d’Educació, Josep Bargalló, trametrà avui un document informatiu a tots els centres en què es concretarà l’acord del cessament de l’activitat lectiva i el tancament dels centres a partir de demà, dia 13 de març, fins al divendres 27 de març, ambdós inclosos.

Aquest fet implicarà la suspensió de l’activitat en un total de 5.492 centres:- Llars d’infants - Escoles d’educació infantil i primària- Instituts d’ESO, batxillerat i formació professional- Escoles d’Art i Disseny- Escoles d’Adults- Escoles Oficials d’Idiomes- Centres d’educació especial- Escoles professionals - Escoles de música - Escoles de dansa - Conservatoris - Centres de títols propis - Centres d’ensenyaments artístics superiors

La mesura afecta també els Serveis Educatius i a les seves activitats.

Per a qualsevol dubte o consulta, us podeu dirigir al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i comprensió.