Divendres, 25 Novembre 2022 12:28

Hem celebrat Santa Cecília!

A la nostra Escola, el mes de novembre sona a Música!

Hem gaudit del concert de la Jove Orquestra Simfònica de l’Anòia (aleví) a l’Ateneu, hem escoltat peces de Mozart durant l’espectacle de Mozartland, els músics de Mowglis  i Akeles han ofert un petit recital als infants de la Llar i Follets, en Blai Casals (acordions, harmòniques i teclats electrònics) i en Manu Sabaté (clarinet bax, gralla, tenora i efectes electrònics) ens han omplert la Jungla d’instruments i notes de tots colors. Amb la col·laboració en xarxa de l’Escola Anoia i l’Escola Àuria, Mowglis i Akeles han rebut una masterclass de percussió amb boomwackers, finalitzant la matinal amb un espectacle ben sonat.

IMG 6047

IMG 6053

IMG 6113

IMG 6122

IMG 6184

Properament l’alumnat d’Infantil assistirà a l’Ateneu per escoltar l’audició K’laa la teva cançó.

I per acabar, els més grans de l’Escola, visitaran el Palau de la música per viure el Big Band Beethoven.

Visca Cecília!