Divendres, 28 Octubre 2022 17:00

Gran "Festa de Tardor" a l'Escola!

Avui hem viscut una matinal molt festiva i plena de castanyes, panellets, esmorzars originals i unes castanyeres i castanyers molt especials.

El matí ha començat amb les representacions dels Akeles d'una nova versió del conte de la castanyera a totes les classes de l'Escola. Després ens hem reunit a la pista per celebrar l'esmorzar de tardor que hem preparat entre tots: brotxetes de fruita, sucs de taronja, piruletes de fruita i xocolata, magrana i galetes d'avena han acompanyat les tradicionals castanyes i panellets.

IMG 5842       IMG 5849

IMG 5867       IMG 5884

Després, per padrins i fillols, hem gaudit de la Gimcana de Tardor on hem passat una molt bona estona tot superant reptes i propostes molt divertides!

I com a final de festa, els Akeles han repartit castanyes per a les famílies quan venien a recollir als seus fills i filles!

Ha sigut una festa molt lluïda, anormalment calorosa, però que ens ha permès seguir fent pinya!

Molt bona Castanyada a tothom!!