Notícies de l'escola

Notícies generals del Mowgli
Divendres, 04 Juny 2021 10:30

Arribada en Bicibus!

L’Escola ha tornat a omplir-se de bicis i ciclistes compromesos amb la causa: ser més respectuosos amb el medi ambient! Aquest matí, en la darrera prova pilot de la iniciativa “Bicibus” han arribat 48 bicicletes a l’Escola Mowgli.

L’alumnat de l’Escola comenta: “M’ha agradat molt perquè érem com un autobús de dues rodes que no contaminava”, “Ha sigut molt divertit!”, “M’agradaria que ho poguéssim fer més sovint o potser cada divendres”, “Ha sigut una experiència agradable perquè he anat amb nens i nenes d’altres escoles que no coneixia”. Agraïm a tothom la col·laboració i el compromís que hem pres per a viure en un planeta millor.

More in this category: « Quin goig! FIRST LEGO LEAGUE ! »
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.