Divendres, 13 Març 2020 15:14

Premis Mowgli confinats

La Fundació Pere Puig Quintana i la Fundació Escola Mowgli convoquem el IV Premi Escola Mowgli edició especial.

El concurs, que és voluntari, té diferents categories:

CATEGORIA FAMÍLIES:
Premi a la millor coreografia familiar confinada.
Premi a la millor cançó familiar confinada.
Premi al millor sketch teatral familiar confinat.

CATEGORIA INFANTIL (3 a 6 anys):
Premis al millor dibuix confinat (individual, original, fet amb qualsevol material, amb un títol i que respongui a la temàtica del concurs). S’atorgaran premis per al primer i segon classificats de cada curs.
ENVIAMENT abans del 31 de març a:

CATEGORIA PRIMÀRIA (7 a 12 anys):
Premis al millor relat curt en llengua catalana confinat (narració individual, original, que respongui a la temàtica del concurs, amb una extensió mínima de 150 paraules i una màxima de 300 paraules. S’haurà d’utilitzar el tipus de lletra ARIAL, cos número 12 i doble espai). S’atorgaran premis per al primer i segon classificats de cada curs.
ENVIAMENT abans del 31 de març a:

Bases generals:
Els vídeos dins la categoria famílies hauran d'estar gravats en horitzontal i no tenir una llargada superior a 2 minuts.
Tant els dibuixos com les narracions hauran de tenir títol.
Les narracions i dibuixos hauran d'anar signats amb un pseudònim, el nom real de l’autor i el curs participant. Els tutors i tutores que rebin les creacions seran els únics coneixedors del nom real.

Premis:

Categoria famílies
1R premi en totes les categories: Un Val ABACUS + DIPLOMA
2N premi en totes les categories: Un joc de taula+ DIPLOMA

Categoria Infantil
1R PREMI: JOC DE TAULA O LEGGO + DIPLOMA.
2N PREMI: CONTE+ DIPLOMA.

Categoria Primària
BALOOS I KOTICKS