Dijous, 09 abril 2020 11:04

Treball als Espais

Vam començar el segon trimestre amb molta il·lusió per continuar el treball d’espais: joc, experimentació, música, nombres, lletres i art. A tots ens agradava molt treballar d’aquesta manera, quan arribàvem al matí corríem a triar l’espai on volíem anar….fins que el COVID 19 ens va confinar a TOTS a casa i de moment encara hi som.

Us deixem el recull de les fotografies dels espais a la galeria de cada curs. Ah!!! també trobareu un vídeo molt xulo que ha fet l’Elena de l’espai d’art.

A la web de l’Escola, a cada curs de Follets, Esquirols i Pinotxos trobareu, un apartat que diu MÚSICA. A dins hi trobareu un cançoner amb moltes cançons per escoltar i cantar que ha preparat el mestre Carles!!!!

Molt bona Pasqua famílies!!!!

Moltes abraçades, molts petons voladors i, a reveure.
Cuideu-vos!!!!

Mestres d’Educació Infantil

Propers esdeveniments

Des
El dilluns 20 a 1/4 de 6 de la tarda serà el torn de Rikkis, Toomais i Baloos i a 1/4 de 7 cantaran

Des
Cantaran els grups de la Llar d'Infants i Educació Infantil

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.