Dilluns, 07 Juny 2021 13:00

Premis Neptú 2021.

Aquest diumenge s'han lliurat els Premis Netpú en una edició especial, on el Roc i la Martina (Akeles) han representat la nostra Escola.

El pati del Museu de la Pell ha estat, aquest diumenge, l’escenari d’una edició especial dels Premis Neptú organitzats pel departament d’Esports de l’Ajuntament d’Igualada. L’acte ha volgut donar un reconeixement especial a totes les entitats esportives i als centres escolars d’Igualada per a seva dedicació i defensa de la pràctica esportiva escolar, en aquest any marcat pel confinament i la situació sanitària.Com que al 2020 no hi hagut competició aquest any no s’han entregat els tradicionals premis Neptú per cada categoria sinó que tots els participants han rebut un guardó d’agraïment il·lustrat pel dissenyador i professor de La Gaspar Xavier Mula.

Els representants de l'Escola Mowgli a l'acte han estat en Roc Usón i la Martina Camps, del grup d'Akeles, que van ser escollits pels seus companys i companyes com a "millors esportistes" de l'escola. Ells han sigut els encarregats de llegir el missatge que han dipositar a la Càpsula del Temps, que s'obrirà l'any 2050. Aquests escrits estaven marcats per la situació que ha viscut l’esport durant el confinament. Missatges d’esperança, ànim i de posada en valor dels aspectes més quotidians de la vida diària que durant el confinament s’han vist tallats d’arrel i que ara cal tornar a apreciar. Els ha acompanyat a l'acte en Miquel Padrós, coordinador de les activitats extraescolars.

Moltes felicitats Roc i Martina!

WhatsApp Image 2021 06 07 at 08.23.30