Dimarts, 18 Mai 2021 09:11

Let's Clean Up Europe!

És una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura.

El seu objectiu és promoure accions de sensibilització a través de la recollida d'aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. La campanya d'enguany, es va dur a terme del 7 al 9 de maig de 2021 i la nostra Escola es va sumar a aquesta proposta al llarg de la setmana del 10 de maig. Tot l'alumnat va buscar un espai de l'Escola i la ciutat per a recollir paper i plàstic.

Aquest dilluns 17 de maig, Dia Internacional del Reciclatge, els i les delegades de la Comissió EcoMowgli van pesar la quantitat de residus que es van recollir, simbòlicament. De Tabalets fins a Akeles, vam recollir 18,3 quilos de plàstic i 8 quilos de paper.

Enhorabona a tots i totes per aquesta aportació tan solidària i altruista.

Per a més informació sobre aquesta campanya: https://youtu.be/naXAVQ6ZHqU