Material i espais de menjador

Cal que portin:

• Nens i nenes de la Llar d'Infants (P1 i P2): un pitet MARCAT AMB EL NOM. Cada dia el pitet tornarà a casa i caldrà portar-ne un de net l'endemà.
  • Nens i nenes d'Educació Infantil (EI1, EI2 i EI3): un tovalló de roba amb velcro MARCAT AMB EL NOM perquè se'l puguin posar sols/es. Cada dia el tovalló tornarà a casa i caldrà portar-ne un de net l'endemà.
  • Nens i nenes de Primària (de 1r a 6è): un petit necesser MARCAT AMB EL NOM amb un raspall de dents i un tub de dentifrici. El necesser anirà i tornar a casa cada dia que s'utilitzi el servei de menjador.

Espais

Els espais que utilitzem durant el temps de migdia (de 13 a 15h) són els següents:

• La cuina: l'escola disposa de CUINA PRÒPIA i els menús s'elaboren EXCLUSIVAMENT a l'escola. La cuinera s'encarrega de la seva elaboració.
  • Menjador dels petits: està situat a la planta baixa i és l'espai que utilitzen els nens i nenes d'Esquirols i Pinotxos. Els alumnes de Follets menjaran a la seva aula.
  • Menjador dels grans: està situat a la primera planta i és un adaptat a aquest servei. L'utilitzen els nens i nenes de Rikkis a Koticks (1r a 4t de Primària). Els alumnes de Cicle Superior menjaran als espais adaptats del vestíbul i la biblioteca.

Aquests espais s'han adaptat per les mesures de seguretat de la Covid, i es tracten d'espais temporals fins a noves indicacions per part del Departament. Tots els grups estables dinen junts i no es barregen amb la resta. Igualment, els alumnes que utilitzen aquest servei disposen de diferents espais al pati per jugar sense barrejar grups estables.