Escola d'estiu

Des de la comissió d'Escola d'Estiu de l'AFA, ens plau molt presentar-vos l'Escola d'Estiu per a l'estiu del 2021. Esperem que us agradi. Let's go!!

ENLLAÇ DE LA SESSIÓ INFORMATIVA (clica aquí) (12/05/21 19:00h)

Es pot accedir amb qualsevol email però es recomana accedir a la reunió mitjançant l'email dels alumnes de l'escola, d'aquesta manera l'accés és directe i no hi ha esperes.

Dossier ESCOLA D'ESTIU 2021 "EXPLORERS" (clica aquí)

Si us plau, visualitzeu sempre la versió del web, ja que és l'última i hi pot haver actualitzacions en el contingut.

INSCRIPCIÓ ONLINE ESCOLA D'ESTIU 2021 (OBLIGATORI) (clica aquí)

La inscripció haurà de ser obligatòriament on-line i entregar fisicament a secretaria la butlleta d'inscripció (enllaç) que trobareu al final del dossier, DNI del pare/mare/tutor, fotocòpia del llibre de vacunes, fotocòpia de la targeta sanitària de l'infant i la declaració responsable Covid-19 (enllaç).

Les inscripcions, sense recàrrec, són entre el dia 01/05/2021 fins al 06/06/2021.

*Totes les activitats es poden veure afectades per la normativa que s'apliqui en cada moment per a les activitats.

ENLLAÇ DE LA SESSIÓ INFORMATIVA (12/05/21 19:00h)

Contacte AFA

Correu electrònic:
General:
ampa@escolamowgli.cat
Extraescolars:
extraescolars@escolamowgli.cat
Escola d'estiu:
escolaestiu@escolamowgli.cat
Presidència:
presidenciaAMPA@escolamowgli.cat

Xarxes socials de l'AMPA:

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.