Dilluns, 14 Febrer 2022 15:40

Els Baloos i els Koticks visitem l'Ajuntament

L'alumnat de Cicle Mitjà hem presentat el projecte d'Igualada a l'alcalde de la ciutat.

El passat dimarts 2 de febrer vam anar a visitar l'Ajuntament caminant des de l'Escola. Ens va rebre l'alcalde i vam conèixer varies estàncies de l'edifici.

a L'arribada vam conèixer la persona que ens faria la visita, la Marina, i vam deixar les motxilles en una sala de la primera planta. Ens van dir que tenien una sorpresa per nosaltres i ens van guiar fins al despatx del Marc Castells (alcalde d'Igualada), ens va preguntar si sabiem com funcionava l'ajuntament i ens va fer una explicació breu de com gestionen tots els diners dels habitants d'Igualada per millorar i mantenir la ciutat.

Ens va ensenyar un accés que ens va fer arribar fins a la sala de plens i allà vam poder debatre les millores de la ciutat. Ens van donar unes xapes i cadascú va representar el paper d'un regidor/a i de l'alcalde/sa.

Per acabar ens van deixar sortir al balcó a saludar.

Va ser un matí molt especial!

(Notícia adaptada de diferents propostes dels Baloos)

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu