Dilluns, 28 Octubre 2019 21:11

Els Pinotxos anem al Teatre Nu a Sant Martí de Tous

Els Pinotxos continuem treballant en el projecte de la classe i per això, la setmana passada vam anar a Tous a la Casa del Teatre Nu.

Allà vam gaudir de l'obra de teatre del Maure el dinosaure i la seva amiga Martina. Ens va encantar i, després de poder veure els titelles de ben a prop, els protagonistes i d'altres de molt bonics vam poder construir el nostre petit Pinotxo que ben aviat podrem prendre cap a casa. També vam fer un taller de cos i moviment i vam jugar a imaginar monstres, coves, helicòpters i exploradors. Aah!! i sabeu qui ens va seguir fins a Tous?? El nostre amic Pinotxo de les lletres. Quina il·lusió poder-lo trobar entre tants titelles. Ara esperem que torni aviat a l'escola.

A l'acabar la visita, xino xano vam anar a buscar un parc i allà, hi vam dinar i hi vam poder jugar amb els amics i amigues de la classe. Va ser un dia ben rodó. Esperem continuar descobrint la màgia del Pinotxo, la vida dels titelles i tot el que fa referència amb aquest projecte.

Si en voleu saber més, podeu anar a buscar la galeria de fotos de la classe.

Propers esdeveniments

Des
El dilluns 20 a 1/4 de 6 de la tarda serà el torn de Rikkis, Toomais i Baloos i a 1/4 de 7 cantaran

Des
Cantaran els grups de la Llar d'Infants i Educació Infantil

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.