Dissabte, 12 Juny 2021 10:38

Els Follets anem a la platja

Quan l’estiu està a punt d’arribar, els Follets anem a la platja.

Ja feia dies que en parlàvem i ahir, ben puntuals vam pujar a l’autobús per anar fins al Vendrell. Pales i galledes, el banyador, les xancletes i les gorres i, moltes ganes de passar-nos-ho bé va ser la clau de l’èxit.

Com sempre, els responsables del càmping Francàs ja ens esperaven i nosaltres, amb emoció vam començar l’aventura. Arribar i conèixer l’espai, esmorzar, untar-nos de crema i, agafar les pales i galledes per anar a jugar a la platja.

Quan vam arribar, vam plantar el campament, ens vam treure les xancletes i, de seguida, vam córrer a posar els peus a l’aigua. Era d’allò més fresqueta però, no ens va fer gens de por mullar-nos de cap a peus.

La platja silenciosa es va convertir en espai de joc i rialles, crits i corredisses amunt i avall.

Vam fer forats, castells de sorra, ous de drac i ens vam arrebossar com croquetes. Ens vam esquitxar de cap a peus i finalment, amb les mestres, ens vam posar en remull.

Al principi vam trobar l’aigua fresqueta però, al cap d’una estona semblavem dracs de mar.

Quan va arribar l’hora de dinar, vam tornar al càmping i allà, vam fer passar la gana amb uns dinars boníssims. Vam jugar al parc i va arribar la sorpresa. Les mestres, ens van convidar a menjar gelat.

A la tarda, vam tornar a la platja. Vam continuar jugant, fent descobriments, mullant-nos de cap a peus i fins i tot alguns, vam poder veure ben lluny, a l’horitzó, la cua d’un drac vermell. Això si que va ser emocionant.

Finalment, vam desmuntar el campament, vam tornar al càmping, vam passar tots per la dutxa, vam menjar galetes per berenar i ens vam acomiadar de la fantàstica aventura dels Follets i la platja.

El viatge de tornada va ser tranquil. Molts Follets van dormir, d’altres estaven tan contents que no podien parar de jugar i, a l’arribar a l’Escola vam donar l’aventura per acabada.

Benvingut Estiu!! Nosaltres ja t’hem tastat.

Si voleu veure com ens ho vam passar de bé, poder passejar-vos per la galeria de fotos de la classe.

More in this category: « Els Follets i els Dracs

Propers esdeveniments

Des
El dilluns 20 a 1/4 de 6 de la tarda serà el torn de Rikkis, Toomais i Baloos i a 1/4 de 7 cantaran

Des
Cantaran els grups de la Llar d'Infants i Educació Infantil

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.