La nostra visió de centre

VisioCARA

VisioDORS

Volem potenciar

Som una escola activa i creativa, aprenem del que vivim, sentim i pensem. Tot el que ens envolta ens ajuda a créixer i a potenciar les nostres habilitats. L'experimentació, l'exploració, l'art, la música, el joc i la imaginació són el motor dels nostres aprenentatges i creacions.

per garantir un benestar

L'educació emocional i personal és essencial i el centre dels nostres aprenentatges. Treballem per a desenvolupar i adquirir autonomia, esperit crític, responsabilitat, paciència, esforç, tolerància, seguretat, humilitat, empatia… i tots aquells valors que ens ajuden com a individus i com a col·lectiu.

i acompanyar

Som una escola familiar i propera, com una casa, amb un ambient acollidor. Junts fem escola i ens impliquem en activitats que ens il·lusionen i ens motiven.

amb creativitat.

Obrim la nostra escola al món, participant en diferents projectes d'acció externa i convivint amb diferents llengües. També celebrem i valorem les tradicions, costums i festes de la nostra cultura.

Els nostres valors

Vetllem per aconseguir… pensament, emoció i acció

en el coneixement i la pràctica dels valors dels personatges que ens identifiquen:

• TABALETS: amor i confiança
  • PATUFETS: comunicació i autonomia
  • FOLLETS: diversitat i respecte
  • ESQUIROLS: identitat i amabilitat
  • PINOTXOS: sinceritat i compromís
  • RIKKIS: curiositat i valentia
  • TOOMAIS: superació i amistat
  • BALOOS: entusiasme i reflexió
  • KOTICKS: autocontrol i perseverància