La Dolça i l'Arnau Costa van ser els encarregats d'assitir-hi com a representants del Mowgli.
Els Mowglis hem estat el primer grup que hem hagut de fer classes des de casa.
El terme Aicle (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres) fa referència a qualsevol activitat en què s’utilitza una llengua estrangera per ensenyar una, o parts d’una matèria no lingüística amb un doble objectiu: aprendre els continguts i simultàniament la llengua estrangera. Llengua i contingut s’ensenyen i aprenen alhora, de manera integrada.
A la nostra Escola aquest any, per tal d'afavorir la comunicació oral en l'àmbit lingüístic, es parla anglès a les classes d'Art, de Rikkis a Akeles, i a les sessions de Psicomotricitat a Educació Infantil, amb l’activitat JungleGym (de Follets a Pinotxos). A part d’augmentar les hores d’exposició a l’anglès i els seus aprenentatges, els nens i nenes la utilitzen en altres àmbits diferents de la pròpia immersió a l’aula. D’aquesta manera, s’usa l’anglès en un context més motivador, més real i prenent consciència de la seva utilitat. L’aprenentatge es torna més significatiu i els continguts es poden assimilar més bé.
Es millora la fluïdesa de l’anglès, sense afegir més hores de llengua a l’horari escolar (traient hores d’altres àrees) o extraescolar (omplint l’agenda). En aquestes sessions d’AICLE, prioritzem sempre els continguts de l’àrea d’Educació Visual i Plàstica (a Primària) i de Psicomotricitat (a Infantil), la llengua emprada és l'anglès i els alumnes no estan pendents de fer servir l’anglès perfectament sinó d’aprendre la matèria.
AiCLE 20-21 https://photos.app.goo.gl/WA93CYq8EfcRp2mn7