Diumenge, 15 Març 2020 14:59

Acompanyament escolar a casa

Des del Departament d'Educació, ens unim als consells que ens donen. Els nens i nenes mereixen un bon acompanyament durant aquests dies.

• Tenint una bona comunicació amb l'escola actuant de manera coherent i coordinada.
  • Disposant d'un espai d'estudi a casa ben il·luminat, sense sorolls ni objectes que puguin distreure els vostres fills.
  • Ajudant els vostres fills a marcar-se objectius i a planificar-se per aconseguir-los.
  • Sent exigent amb les seves possibilitats diàries.
  • Valorant l'esforç, la constància, la dedicació i el progrés dels vostres fills en les tasques diàries.
  • Aplicant en les tasques diàries de casa els aprenentatges que es fan a l'escola.
  • Interessant-vos per les seves relacions amb els companys de classe, amb els professors, monitors de menjador…
  • Contribuint des de casa perquè els vostres fills tinguin una actitud positiva a l'aula i davant dels aprenentatges.
  • Contribuint des de casa perquè els vostres fills reconeguin la tasca i l'autoritat dels mestres i professors.