Links d'interès

Enllaços a webs, apartats i d'altres que creiem interessant compartir amb vosaltres. Si voleu col·laborar amb nosaltres a omplir aquest llistat ho podeu fer enviant la vostra recomanació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Escola Família i Escola és un projecte de la Generalitat de Catalunya i del departament d'Ensenyament en el que trobareu informació, orientacions i recursos que us poden ser d'utilitat en el seguiment escolar dels vostres fills i filles i la vostra tasca educativa. També hi ha molta informació sobre els hàbits, recomanacions per l'educació, etc.
 FAROS FAROS és una plataforma digital de promoció de la salut i el benestar infantil de l'Hospital Sant Joan de Déu (HSJD) de Barcelona, que es dirigeix principalment a pares i mares que tenen interès en rebre informació de qualitat sobre la salut dels seus fills. Molt ben estructurada per edats.
famverda Família Verda és un espai de trobada per a famílies que criem els nostres fills amb amor i respecte, que ens agrada descobrir el món junts, famílies actives, compromeses amb les persones i amb el planeta on vivim, que gaudim de les petites coses i ens esmerem per crear un futur molt millor.
Veniu a l'espai de tallers i botiga a buscar recolzament, aclarir dubtes, a compartir el vostre embaràs, part o criança, a conèixer altres famílies verdes o simplement a donar de mamar en un espai tranquil i agradable.
 aracriat

Ara Criatures és un suplement del diari ARA on podeu trobar molta informació sobre l'educació dels vostres fills. Setmanalment s'actualitzen els continguts i podreu llegir articles molt interessants.

També hi ha un segon enllaç amb notícies relacionades amb les criatures.

genius Gènius és el portal infantil de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. En aquest portal hi trobareu recomanacions de llibres, còmics, de ciència...i tot classificat per edats. Una manera molt fàcil de saber les preferències de les persones que es dediquen a les biblioteques infantils i juvenils.
bunis BUNIS és el nou cercador que ha creat Google perquè els nens puguin tenir una navegació segura. També permet als pares fer un seguiment de les cerques.

Estàs aquí:Escola Mowgli Recomanem Links d'interès