Organització

COM ENS ORGANITZEM DURANT EL TEMPS DE MIGDIA?

Educació Infantil:

1r cicle d’Educació Infantil:

A les 12 els tabalets (P1) dinen a la seva aula. Abans i després de dinar es renten les mans i, a l’acabar, van a dormir a l’aula preparada (dormitori-classe de la Lluna). A partir de les 15h es van despertant, i es preparen per tornar a l’aula o marxar cap a casa. Els Patufets (P2) començen a dinar a les 13h també a la seva aula. Abans i després de dinar es renten les mans i, a l’acabar, van a dormir a l’aula preparada (dormitori-classe de la Lluna). A partir de les 15h es van despertant, i es preparen per tornar a l’aula o marxar cap a casa.

web2menj

2n cicle d’Educació Infantil:

A les 13h els Follets, Esquirols i Pinotxos (P3-P4 i P5) es renten les mans i van cap al menjador de la primera planta. De 13 a 14h dinen i després de dinar baixen al pati petit. De 14 a 14:45h juguen al pati o realitzen activitats i jocs a la classe del sol. A les 14:45 es renten les mans, fan una activitat calmada i es preparen per tornar a l’aula. (Els Follets durant el 1r i 2n trimestre van a dormir al dormitori quan acaben de dinar, i es desperten a partir de les 15h per tornar a l’aula).

Educació primària:

1r de primària:

Els Rikkis també dinen al menjador de la primera planta amb els alumnes de P3, P4 i P5. Quan acaben de dinar es renten les rents i van a jugar al pati gran amb la resta d’alumnes de primària. De 14:45 a 15h acaben els jocs, es renten les mans i es preparen per tornar a les aules.

web3menj

De Toomais a Akeles (2n a 6è):

A les 13h hores els nens i nenes de Toomais a Akeles s’esperen al pati i es renten les mans. Els mes grans (Akeles) ajuden a parar les taules i a preparar el menjador. A les 13:15 comencen a entrar al menjador de la planta baixa, agafen la safata i passen per la zona de servei, on se’ls servirà el primer, segon plat i les postres. De 13:15 a 14h dinen i, a l’acabar, tots es renten les dents. De 14 a 14:45 juguen al pati gran i fan treballs a la biblioteca de l’escola (Mowglis i Akeles). De 14:45 a 15h acaben els jocs, es renten les mans i es preparen per tornar a les aules.

Estàs aquí:Escola Mowgli Organització