Divendres, 14 Febrer 2020 12:36

Visita sorpesa d'en Francesc Mauri

Aquest matí, l'equip docent tenia una sorpresa a l'alumnat més gran de l'Escola.

En Francesc Mauri (geògraf, meteoròleg, presentador de televisió i ràdio i escriptor) ens ha vingut a visitar aquest matí a la sala d'actes de l'Escola Anoia, informat de la gran tasca que va fer l'Escola Mowgli la setmana passada, en motiu de la Setmana transversal i del tema Salvem el planeta. Com a professional i membre del Consell Assessor del Servei Meteorològic de Catalunya, ens ha donat una sèrie de dades objectives i bones idees per seguir amb la nostra tasca de ser cada dia una mica més responsables amb el planeta.

7a94f8d9 4494 483a a413 801e45923b4e

La visita ha estat tot un èxit i volem agrair a en Francesc que hagi volgut venir fins a Igualada a compartir una bona estona amb nosaltres.