Divendres, 07 Febrer 2020 19:00

Gran cloenda de la Setmana tranversal 2020!

Últim dia de l'esperada Setmana transversal que, com sempre, ha passat molt ràpid.

Avui, tota l'Escola hem fet una sortida per a conèixer les plantes comestibles que hi ha als afores de la ciutat. Juntament amb l'Associació Eixarcolant, hem descobert plantes noves i hem tastat plantes que, segons els avis i besavis, es feien servir fa molts anys. Hem trobat plantes que ajuden a quallar la llet i fer mató, altres medicinals, algunes per a fer bones amanides i infusions. Al migdia, hem dinat junts a la pista de l'Escola amb una degustació de salses i truites fetes amb plantes silvestres.

Captura de Pantalla 2020 02 07 a les 19.42.02

Després de carregar piles amb aquest bon àpat, hem preparat pancartes inspiradores i amb bones idees per a millorar les condicions del nostre planeta. A les quatre, hem començat la marxa fins la plaça de l'Ajuntament, amb la il·lusió i esperança que tots aquests bons propòsits i idees de millora a favor de la Terra es puguin anar complint mica en mica. Un cop allà, un o una representant de cada classe ha llegit un punt del decàleg que hem elaborat conjuntament. Es tracta de deu objectius que volem assolir com a Escola i que volem demanar a tots i totes.

Captura de Pantalla 2020 02 07 a les 19.38.13

Moltes gràcies nens i nenes de l'Escola Mowgli per la vostra implicació i interès. Junts/es hem gaudit molt d'una setmana ben diferent i especial. A diferència d'altres anys però, la setmana no acaba aquí. Seguim treballant per a cuidar una mica millor petites coses del nostre dia a dia en benefici del futur dels qui ens precediran. Tenim clar el SOS que ens envia el nostre planeta, ara ens toca decidir: volem respondre?