Dijous, 21 Novembre 2019 12:16

Els Toomais guanyadors del 1r premi Foment de Lectura de l'editorial Bayard

Aquesta setmana estem d'enhorabona a l'Escola Mowgli. La classe de Toomais ha rebut el 1r Premi Foment de Lectura de l'editorial Bayard per l'activitat: "Lectura amb companyia a l'Hospital de dia Sant Jordi".

Aquests premis són el primer cop que s’atorguen i hi participen moltes escoles de tot l'estat espanyol.

La finalitat d'aquesta activitat, és que els alumnes de segon de l'escola estimulin i practiquin la lectura, establint una relació intergeneracional amb els usuaris del centre, i al mateix temps treballar valors com el respecte, l'escolta i la tolerància. Els Toomais anem a llegir amb els usuaris un cop per setmana i ho gaudim molt.

A més, els llibres que s'utilitzen en les trobades els facilita la Biblioteca d'Igualada.

els tres

El  premi dotat en 1.000 € es destinarà per la compra de llibres, per renovar i ampliar les biblioteques d'aula dels cursos de cicle inicial, i jocs d'aula.

Des d'aquí volem donar les gràcies a l'Editorial Bayard per aquest premi que ens ha fet molta il·lusió i també a totes les persones i entitats que fan possible que aquest projecte funcioni: Hospital de dia Sant Jordi del Consorci SocioSanitari d'Igualada i Biblioteca d'Igualada.

Tots

Toomais