Dijous, 30 Març 2023 18:02

SORTIDA OUS DE PASQUA i COMIAT DEL TRIMESTRE

Els alumnes de la Llar d’Infants i Educació Infantil van a buscar els ous de Pasqua

Quan arriba la primavera, els nens i nenes de la Llar i Educació Infantil anem d’excursió al bosc de la Mallola per fer la descoberta dels ous de Pasqua.

e17db607 ddf0 4926 807d ccc60dcb1095

Des de fa molts anys, els ocells d’aquells boscos, ponen ous de colors que, els infants busquen amb emoció entre el romaní i la farigola i els arbustos del sotabosc.

IMG 7478

Cadascú amb la seva cistella, plena d’herbes aromàtiques, obren bé els ulls i, de mica en mica, els van descobrint i guardant.

IMG 7472

A més a més, és un bon moment per gaudir de la natura, escoltar els ocells, fer cabanes, descobrir els nius de formigues i compartir el dia amb els companys de la classe i del cicle.

IMG 7497

Tots i totes, les mestres i l’alumnat, volem donar les gràcies a les famílies dels Pinotxos per acompanyar-nos i fer que la descoberta i la màgia fossin emocionants com cada any.

IMG 7512

Els Tabalets vam sortir al pati per esmorzar aprofitant el bon temps i després, molt animats, cadascú de nosaltres, amb el nostre cistell, vam trobar els ous de pasqua.

tabalets

Estaven amagats per diferents racons del pati. Quina sorpresa! Ous de colors: liles, vermells, grocs, verds...Que divertida va ser la troballa!

Tots els Tabalets, ben contents, van marxar amb els ous de colors cap a casa.

follets

Tot el grup de mestres i personal de la Fundació Escola Mowgli us volem desitjar unes bones vacances de Pasqua.

Després d'aquest intens trimestre de treball i múltiples activitats, totes les nenes i nens de l'Escola ens mereixem uns dies de descans, per jugar, per poder estar més amb la família i fruir de la primavera que ja ens ha arribat amb aquest bon temps.

Ens retrobem el dia 12 d'abril. Bona Pasqua!