Dilluns, 13 Febrer 2023 09:53

La Fàbrica de les Arts

La FÀBRICA de les ARTS!

Durant tota LA SETMANA de les ARTS hem pogut experimentar de formes molt diferents i hem pogut viure i aprendre les ARTS d'una manera ben activa i divertida.

L’objectiu d’aquesta setmana ha estat posar en valor el poder transformador de l’Art, com a eina per aprendre el com i el per què es fan les coses, i que hi ha moltes maneres de fer-les. Ha estat un camí ple d’emocions, una porta a la creativitat, tot obrint un nou imaginari lliure de prejudicis. Capgirant l’organització habitual de les aules i els grups-classe passant a ser grups-taller. Vam crear 3 comunitats: Patufets i Follets, d’Esquirols a Toomais i de Baloos a Akeles.

Al llarg de la Setmana tot l'alumnat de l’Escola va triar en quina de les Arts es volia endinsar: Pintura/escultura/arquitectura, literatura/teatre, cinema/audiovisuals i música/dansa. Hem rebut visites d'experts que ens han organitzat tallers juntament amb els nostres docents. Tot això acompanyat de sortides per la ciutat relacionades amb l'ART.

Per finalitzar una setmana vibrant, el divendres 10 de febrer vam passar tot el dia a l'Escorxador, un espai que vam convertir en la FÀBRICA de les ARTS! Diferents experts ens van acompanyar per a poder fer un tastet de hip hop, fusió flamenc, ceràmica, dibuix i pintura, graffiti, bombolles gegants, titelles, dansa i bodypaint fluorescent.

Com a cloenda, l'ARTuro ens va tornar a visitar i ens va demanar un pessic d'ART a cadascú de nosaltres per guardar-se'l a la seva maleta màgica.

Dels més petits fins els més grans hem compARTit una diada ARTística i creativa, prenent consciència de totes les possibilitats del nostre cos.

Artes imágenes de stock de arte vectorial | Depositphotos           Flecha Izquierda Vectores, Iconos, Gráficos y Fondos para ...    galeria de fotografies