Dimecres, 21 Desembre 2022 15:52

Gran concert de Nadal

Estem molt contents perquè el dilluns vam poder tornar a celebrar el concert de Nadal com sempre l’hem fet: junts, ben abrigats i al pati de la nostra Escola!

Enguany, tot el nostre alumnat ens va oferir un espectacle de llum i color, on vam fusionar les nadales tradicionals catalanes amb una història explicada a través de la cantata: “La Ciutat i la Lluna”.

DSC 0847 1

Van començar els Patufets i Follets oferint-nos dues boniques nadales: ‘Amb la llum del Fanalet’ i ‘Caga Tió’.

DSC 0860

A continuació, va arribar el moment d’una cantata plena de valors. "La ciutat i la lluna" tracta d'una de les contradiccions que s'arrosseguen en molts racons de les nostres ciutats: la convivència entre la diversitat i la soledat. La cantata presentava uns menuts que, pel fet de ser nous al veïnat, se sentien sols. L'aparició d'unes pedres extraordinàries i misterioses, i la topada amb una sèrie de personatges del barri, van fer que els petits es trobessin i fessin colla, amb la mirada còmplice de la lluna.

DSC 0900

Cicle superior va ser l’encarregat d’adaptar el text i alguns alumnes de cicle mitjà van interpretar l’obra.

DSC 0902

Finalment, tots, famílies i alumnes vam cantar plegats dues nadales molt conegudes: ‘El dimoni escuat’ i ‘Fum, Fum, Fum’. Per acabar una vetllada tan especial, no podia faltar un bon tall de coca amb xocolata, gentilesa de l’AFA de Escola i desitjar-nos Bones Festes!

DSC 0906