Dilluns, 30 Mai 2022 14:00

Let's Clean Up Europe!

És una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura.

La nostra Escola és Escola verda i, per aquest motiu, cada any ens agrada participar en aquesta iniciativa. A través de la Comissió EcoMowgli promovem accions de sensibilització vers l'entorn i, en aquest cas concret, l'objectiu és fer conscients a l'alumnat de la brutícia que hi ha, en general, als espais públics.

Padrins i fillols junts hem anat a comprovar si la societat és més o menys conscient de la necessitat d'utilitzar les papereres i d'utilitzar-les correctament i, un any més, hem comprovat que encara ens queda feina per fer. Només hem recollit residus de plàstic o paper segurs, protegits per guants de làtex i amb la supervisió dels mestres.

Gràcies nens i nenes per la vostra col·laboració, però sobretot gràcies per ajudar-nos a fer arribar un missatge de conscienciació i prevenció: cada residu al seu contenidor i cap deixalla al terra.