Notícies de l'escola

Notícies generals del Mowgli
Divendres, 20 Novembre 2020 17:42

Ja tenim la porta nova!

Degut a la situació de la pandemia del coronavirus, aquest any a l’escola hem hagut d’adaptar nous espais.

Per aquest motiu, un grup d’Esquirols i Pinotxos, concretament el grup de la Granja, l’hem ubicat a l’espai d’art de primària. L’espai i el material l’hem anat adaptant a les necessitats dels nens i nenes d’aquesta edat. Per tal de tenir més visibilitat, llum natural i ventilació s’ha canviat la porta i els vidres.
Qui la vulgui veure d’aprop, ja sabeu on som.

Mestres d'Educació Infantil

Propers esdeveniments

Des
El dilluns 20 a 1/4 de 6 de la tarda serà el torn de Rikkis, Toomais i Baloos i a 1/4 de 7 cantaran

Des
Cantaran els grups de la Llar d'Infants i Educació Infantil

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.