Dimecres, 04 Setembre 2019 12:30

Participem com a ciclistes a "La Vuelta" Espanya

Uns quants alumnes de l'escola es posen a la pell dels ciclistes professionals per un dia.

Aquest darrer curs, aprofitant que una etapa de "La Vuelta" acabava a Igualada, vam participar en l'activitat "La Vuelta Júnior" que constava de dues parts.

En la primera part, tots els alumnes de 3r fins a 6è van gaudir d'una xerrada a càrrec de Josep Jufré, ex-ciclista professional i d'una activitat d'habilitat amb bicicleta que vam realitzar al pati de l'escola.

En la segona part, tres alumnes de cada curs seleccionats per sorteig, van fer una petita cursa d'un quilòmetre pel mateix recorregut on després arribarien els ciclistes participants de la Vuelta. Un cop acabades les curses, van poder presenciar des d'una zona habilitada per tots ells/es de l'arribada dels ciclistes professionals.

Aquesta activitat ens ha permès conèixer i gaudir del ciclisme!

Cliqueu en aquest enllaç per veure un petit vídeo resum

More in this category: Presentació d'inici de curs »