AMPA

L'AMPA és una associació sense afany de lucre que agrupa les mares i pares dels alumnes de la nostra escola.

En col·laboració amb els diversos membres de la comunitat educativa del centre (mestres, PAS, direcció, consell escolar i patronat de la fundació) tenim com a objectiu principal treballar per a la millora del centre i de l'educació dels nostres fills.

Des de la participació voluntària, els pares i mares ens responsabilitzem de dur a terme diferents projectes i activitats, sota la coordinació i gestió de la junta directiva (feu clic per veure la llista dels membres de junta).

Estem organitzats en diferents comissions de treball (feu clic per veure llista de les comissions) responsables de diferents àmbits d'actuació:

• Activitats extraescolars (feu clic per veure informació): Coordina l'acolliment matinal, les diferents activitats que es fan a les tardes a partir de les cinc i la participació en les diferents competicions esportives del dissabte
  • Escola d'estiu (feu clic per veure informació): Coordina l'organització de l'escola d'estiu des de finals de juny fins a principis de setembre i prepara activitats en els dies de lliure disposició
  • Activitats familiars (feu clic per veure informació): Prepara xerrades culturals, sortides matinals o culturals, tallers per a pares i mares, i totes aquelles activitats que serveixen per vincular les famílies amb l'escola.

Des de l'AMPA també ens encarreguem de la venda de material esportiu, i col·laborem amb l'escola en la venda de llibres i en les festes de l'escola, com la cantada de Nadal, la festa de Sant Jordi o el comiat dels Akeles.

Per a garantir la coordinació amb tots els agents de l'escola, estem representats tant al Consell Escolar com al Patronat de la Fundació.

I per facilitar la relació entre totes les famílies i l'AMPA, tenim els pares delegats de curs (veure llista).

Us convidem a seguir els diferents canals de comunicació que tenim en marxa (veure llistat) i que coordina la comissió de comunicació.

També posem a la vostra disposició els estatuts de l'associació (estatuts).

I, finalment, us proposem que seguiu el dia a dia de l'associació a través de l'espai AMPA d'aquesta web (enllaç).

Estàs aquí:Escola Mowgli L'Escola Qui som? AMPA