Horaris, serveis i quotes

Horari del Centre

1r cicle d'Educació Infantil
Tabalets: de ¾ de 8h del matí a 6h de la tarda
Patufets: de ¾ de 8h a 1h i de 3h a 6h.
De 6h a 7h de la tarda s'ofereix el servei d'esplai.

2n cicle d'Educació Infantil i Primària
De 9h del matí a 1h del migdia
De 3h a 5h de la tarda

A partir de les 5h de la tarda l'AMPA ofereix activitats extraescolars.

Servei d'Acollida matinal: de ¾ de 8 a les 9h del matí.
Servei d'esplai infantil: De 5h a 7h de la tarda.
Servei d'Estudi-lectura per als nens/es de primària: De 5h a 6h de la tarda.

Horari de secretaria: De ¾ de 9 a 1h del migdia i de 3h a 6h de la tarda.

Web: www.escolamowgli.cat

SERVEIS

Atenció a la diversitat
El centre compta amb un equip psicopedagògic format per una psicòloga i una mestra d'educació especial i logopeda. Juntament amb una psicòloga dels Serveis Educatius de l'Anoia atenen les necessitats que puguin tenir els alumnes.

Servei de menjador
El temps de menjador és temps per aprendre a valorar l'acte de menjar com a element de salut i aprendre els hàbits correctes a la taula, incorporant també hàbits de convivència en un entorn agradable.
El centre ofereix servei de menjador als alumnes que ho desitgin, només cal avisar el mateix dia.
La programació del menú de cada mes s'adapta als aliments de temporada i se'n especifica el tipus de preparació i els productes que poden ocasionar al•lèrgies. El menú de cada dia conté un primer plat, un segon plat amb guarnició i unes postres i s'elabora cada dia en el mateix centre, ja que disposem de cuina pròpia.
Tant a l'hora de dinar com en el temps d'esbarjo els alumnes són atesos per monitors fins a l'hora de començar les classes.

Activitats extraescolars (Organitzades per l'AMPA)
L'Ampa ofereix diferents activitats extraescolars adaptades a l'edat dels nens i nenes i relacionades amb els següents àmbits: esportives, artístiques i creatives, de cuina, llengua anglesa, noves tecnologies...
L'horari d'aquestes activitats serà de les 5h fins les 7h de la tarda.
A primària, a partir de Cicle Mitjà, hi ha la possibilitat de fer alguna activitat extraescolar en horari de migdia.
Tant al matí com a la tarda s'ofereix servei d'acollida i esplai, sense inscripció prèvia.

Activitats Escola Estiu (Organitzades per l'AMPA)

QUOTES DEL CURS 2017-18

2n Cicle d'Educació Infantil i Primària:

Quota activitats complementàries Aportació a la Fundació* Quota total Quota descomptant la desgravació
37€ 112€ 149€ Entre 104€ i 109€

Llar d'Infants (1r Cicle d'Educació Infantil)

Curs

Quota

Aportació a la Fundació* Quota total Quota descomptant la desgravació
P1 60€

138€ (Jornada reduïda)

178€(Jornada completa)