1r premi del concurs "Química de l'escola" organitzat per la UEA.

A l’escola avui estem d’enhorabona. Els nostres alumnes més grans, els Akeles, han guanyat el primer premi del concurs de “Química a l’Escola” organitzat per la Unió Empresarial de l’Anoia. Els Akeles han quedat primers de la seva categoria.

S’havia de presentar un vídeo de quatre minuts on hi apareguessin els alumnes fent experiments de química. El nostre vídeo, a més, és en anglès ja que vam aprofitar les sessions que ja es fan en anglès a Cicle Superior de “Science” per poder-lo elaborar.

Avui membres de la UEA han vingut a donar-nos el premi que consisteix en una dotació de material de laboratori valorada en 300 euros i ens han felicitat.

Segons ens han comentat, la decisió de triar el nostre vídeo va ser unànime.

Podeu veure el vídeo només clicant el següent enllaç: Química a l’escola

Bona feina, Akeles!

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola 1r premi del concurs "Química de l'escola" organitzat per la UEA.