ELS EQUIPS DE L'ESCOLA MOWGLI

A l’Escola Mowgli seguim creient en els Jocs Escolars, mostra d’això és que mantenim el nombre de nens i nenes respecte a altres anys. Gaudim del cap de setmana amb els companys i companyes i a més hem fet un molt bon paper en les lligues que hem disputat. A continuació farem cinc cèntims de com ha anat la temporada pels nostres equips.

En categoría EDUCACIÓ INFANTIL MIXTE
L’equip més petit que ha participat als Jocs Escolars ha estat el de Pinotxos. En total han fet quatre jornades esportives que han inclòs activitats aquàtiques, el cros, esport d’equip i jocs tradicionals.

En categoría PRE- BENJAMÍ MASCULÍ I FEMENÍ.
A la categoría Prebenjamí hem tingut un total de quatre equips participant. Un equip de nenes Rikkis, un de nens Rikkis, un de nenes Toomais i un de nens Toomais. En total han disputat 10 jornades incloent tot tipus d’esport col·lectius, el cros i l’atletisme. Cal dir que en aquesta categoria encara no hi ha lligueta. S’ho han passat d’allò més bé.

En categoría BENJAMÍ FEMENÍ 3r i 4t

Classificació 3r 4t fem

L’equip de nenes de Baloos ha disputat la lliga de 3r i 4t. A poc a poc han anat millorant i cada vegada han fet partits més bons. Cal dir que la majoria de partits han jugat amb nenes més grans i així sempre costa una miqueta més. Tot i així, han fet una bona primera temporada.

L’equip de nenes de Koticks també han disputat la lliga de 3r i 4t. Durant tot l’any s’han mantingut en els primers llocs de la classificació. Finalment han quedat segones i gràcies a això han disputat el Campionat Territorial de bàsquet. El dissabte 18 de maig van anar a Sant Adrià del Besòs, van jugar un partit contra un club de bàsquet i van perdre a la pròrroga. Van fer un gran paper. Felicitats a l’equip per la segona posició i la classificació a les territorials!

En la categoria BENJAMÍ MASCULÍ 3r

Classificació 3r masc

L’equip de nens de Baloos han fet una temporada molt completa, al llarg de la competició tots els jugadors han complert molt i hana anat quasi tots a la majoria de partits. Gràcies a l’esforç de tots i la bona gestió del entrenador, han pogut guanyar el Campionat Escolar. Enhorabona per aquesta medalla d’or!

En la categoria BENJAMÍ MASCULÍ 4t

Classificació 4t nens

L’equip dels nens de Koticks també han fet una gran temporada. Gràcies a la seva constància i treball han aconseguit una molt bona segona posició. Igual que les nenes Koticks, els nens també van anar a disputar el campionat Territorial a Sant Adrià del Besòs. En el seu cas, van aconseguir guanyar les semifinals i van perdre a la final. Van fer un molt bon paper. Felicitats equip!

En la categoria ALEVÍ FEMENÍ 5è i 6è

Classificació aleví femení

Els dos equips d’aquesta categoria, el de Mowglis i el d’Akeles han tingut una temporada força semblant a nivell de resultats. Les Akeles, s’han quedat a les portes de la medalla de bronze, i les Mowglis, tot i ser de 5è, han aconseguit una molt bona 5à posició. Ha estat una temporada força moguda degut a que hem hagut de fer canvis d’entrenador. Tot i així, sembla que al final hem han millorant la situació i hem aconseguit entre tots que les nenes gaudeixin de l’esport escolar. A més, les nenes Akeles van poder anar al campionat Territorial de futbol. Enhorabona!

En la categoria ALEVÍ MASCULÍ 5è i 6è

Classificació aleví MASC

Per últim, els equips masculins de Mowglis i Akeles també han fet una gran temporada. Els Mowglis han aconseguit una meritòria 3a posició, això els hi ha servit per classificar-se pels campionats Nacionals de Voleibol que es disputaràn el proper 9 de juny a Reus. Pel que fa als nens d’Akeles, han aconseguit una bona segona posició que els ha valgut per disputar el campionat Territorial d’handbol a Vic. Van fer molt bon paper, van perdre a la pròrroga per dos gols de diferència contra el Club Handbol Vic.

Després d’aquest breu resum només ens queda convocar-vos per la festa final d’extraescolars que serà el 8 de juny (passarem la circular en breus), i donar l’enhorabona a tots els participants, esperem que l’any vinent seguiu confiant en l’Esport Escolar.

FOTOGRAFIES:

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola ELS EQUIPS DE L'ESCOLA MOWGLI