Ciclisme a l'Escola

El passat divendres 12 d'abril, l'alumnat de 3r a 6è, va realitzar una activitat de ciclisme a l'escola.

Aprofitant que aquest any Igualada serà la seu d'una de les etapes de "La Vuelta a Espanya", i que aquell dia l'etapa finalitzarà a la nostra ciutat, vam rebre la visita de Josep Jufré, ex-cicilista professional durant vàries temporades.

L'activitat va constar de dues parts. En primer lloc, una xerrada sobre què és el ciclisme i educació/seguretat viària; i en segon lloc, la realització d'un circuit d'habilitat amb bicicleta pel pati de l'escola.

Aquesta activitat tindrà una darrera part el dia que La Vuelta acaba a Igualada, el 31 d'agost. Es farà un sorteig entre l'alumnat interessat, i els que els toqui podran realitzar l'últim kilòmetre del mateix recorregut que els professionals, i podran estar en una zona habilitada a l'arribada per veure com acaben l'etapa els diferents ciclistes.
Va ser una gran activitat abans de començar les vacances de Setmana Santa!

1JPG800x600

13af5efb ef1a 4a36 a591 475c3eab3eec