SANTA CECÍLIA 2015 a l'Escola Mowgli

El divendres 20 de novembre al matí, els alumnes de Mowglis i Akeles que estudien instruments a les diferents escoles de música de la ciutat d’Igualada van oferir un concert als nens i nenes més petits de l’Escola, els Tabalets i Patufets.

we2

Vam poder escoltar i conèixer instruments de vent com la Flauta Travessera, el Clarinet i el Saxo. De corda com el violoncel, la guitarra elèctrica i el piano. I també de percussió com la caixa i la bateria.

Tots ells ens van interpretar cançons i peces musicals tot demostrant-nos l’esforç que fan dedicant-hi moltes estones a estudiar aquests instruments. Fins i tot vam poder tocar cançons que els menuts van cantar i així participar també d’aquesta festa musical que any rere any celebrem a l’escola pels volts del 22 de novembre, diada de Santa Cecília, patrona dels músics.

www1

També els alumnes de P3, P4 i P5, de cicle inicial i cicle mitjà vam anar a concert.

En aquesta ocasió va ser el dilluns 23 de novembre i vam poder gaudir de l’actuació del grup “2 princeses barbudes” que ens van oferir el seu repertori de cançons i músiques tradicionals, això si, tocades amb uns instruments ben originals: instruments de joguina (piano, acordió, pandereta, xilòfon, sonalls, ninotets que fan soroll, trompetes, melòdiques...)

IMG 1260

Ens ho vam passar molt i molt bé i vam poder cantar juntament amb ells moltes cançons que ja coneixíem i d’altres que ells ens van ensenyar.
Vam estar molt contents de poder comptar amb l’Elena i en Marc, que ens va explicar que ell també havia sigut alumne de l’Escola Mowgli quan era petit.

Mowglis i Akeles al concert de "Son Dlaire" a l'Ateneu.

Un anys més, els Mowglis i Akeles van anar al concert que organitza l'Escola Anoia. Aquest any va ser un interessant concert de "rumba" a càrrec del grup igualadí "Son Dlaire".

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola SANTA CECÍLIA 2015 a l'Escola Mowgli