PARTICIPEM A LA FIRST LEGO LEAGUE

Dissabte 23 de febrer al matí, dos equips d'alumnes de l'escola (Mowglibots i E.T. team) hem participat a les jornades classificatòries del Campionat First Lego League al Campus de la Universitat d'Igualada.

En diverses proves hem demostrat la nostra destresa en el domini de la robòtica, però també la capacitat d'actuar sota pressió i nervis. També hem hagut de defensar un projecte científic i un mural de valors, on explicàvem tot el que ens ha aportat prendre part en el projecte com a persones i com a equip. Sens dubte, una molt bona experiència! Contents de la feina feta! Felicitats a tots dos equips! I moltes gràcies per la teva implicació Carles!

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola PARTICIPEM A LA FIRST LEGO LEAGUE