Sant Nicolau arriba a l’Escola

Són les 9h del matí, i la baixada de l’escola està plena de nens, nenes, pares, avis...i, després d’una petita espera, arriba Sant Nicolau amb el seu cavall, saludant tothom.

A continuació, rep a cada classe al menjador, amb la llar de foc encesa. Amb l’ajuda dels Mowglis, tots els alumnes coneixen una mica qui és Sant Nicolau i les seves llegendes i per últim escolten el seu missatge i li fan preguntes si les tenen. Com sempre, els dona mandarines i panses per esmorzar. Per finalitzar el matí, els Mowglis representen “la llegenda dels tres infants” davant de tota l’escola i delspares i familiars.

DSC 0308

Sempre estem molt contents que Sant Nicolau torni a la nostra Escola, ja que cada any se’l rep amb molta il·lusió, tradició que fa més de 50 anys que celebrem.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Sant Nicolau arriba a l’Escola