Ja hem començat el projecte Let's Plug!

L’Escola Mowgli seleccionada com a coordinadora d’un projecte educatiu dins del programa europeu Erasmus+

Let’s Plug! (Connectem-nos!) Aquest és el títol del projecte que enguany l'Escola Mowgli encapçala dins el programa europeu Erasmus+.
El Projecte Erasmus+ és un dels programes d'acció europea per a la cooperació en l'àmbit d'ensenyament. Té com a objectius:
- Desenvolupar la dimensió europea en matèria d'ensenyament a tots els nivells.
- Promoure una millora quantitativa i qualitativa del coneixement de les llengües i de la cultura de la Unió Europea i fomentar la dimensió intercultural de l'ensenyament.
- Promoure la cooperació entre centres escolars.
- Encoratjar les relacions entre alumnes i la mobilitat entre professors de la Unió Europea.
L'Escola Mowgli ha participat diverses vegades en els darrers anys del Projecte Comenius –actualment Erasmus+-.
Durant el curs 2016-17, el claustre de mestres va elaborar un projecte anomenat Let's Plug! (Connectem-nos!) que pretén ser el mitjà per incloure la programació i la robòtica en el dia a dia de les aules. Juntament amb cinc escoles europees més, la nostra escola volia coordinar un projecte innovador i pràctic. El juliol del 2018 se’ns va concedir la beca per a dur-lo a terme. El nostre projecte va ser seleccionat entre més de 400 a tot l’estat espanyol pel seu caràcter pioner i innovador.

Comencem doncs, una experiència internacional amb una durada de dos anys que inclou la participació de cinc escoles europees en condició de socis, Anglaterra, Polonia, Portugal, Estònia i Irlanda.
Som 6 escoles les que formem el projecte LET'S PLUG!

Captura de pantalla 2018 10 22 a les 19.07.03

Coalbrookdale Primary School: Telford (England- Great Britain)
Killury National School: Co. Kerry (Ireland)
Zespol Szkolno-Przedszkolny: Brodnica (Poland)
CELFF-Colégio Guadalupe: Amora (Portugal)
Lasteaed Põngerjas: Narva (Estonia)
Fundació Escola Mowgli: Igualada (Catalunya-Spain)

Des de fa unes setmanes, una comissió de mestres formada per l’Imma Solano, el Carles Casanova, el Jordi Rojas, la Marta Cansanellas, la Clara Gil, el Pol Cantero i la Sònia Salom està treballant de valent per tirar endavant el projecte. Durant el mes de novembre, quatre mestres de l’escola, serán els primers de viatjar a Portugal. Lloc on es desenvoluparà la primera de les mobilitats previstes, que en total serán sis. Allà, juntament amb els representants de les cinc escoles i durant tres dies, es durà a terme un seguit de formacions relacinades amb la programació i la robótica.
Tots els alumnes del nostre centre, des d’Infantil fins a Primària, participaran en la creació i desenvolupament del projecte que creiem que és molt necessari en una societat canviant i que està constantment innovant en qüestions tecnològiques.
L’intercanvi d’idees, la cooperació, la transformació i millora de la nostra escola, així com la seva internacionalització, són aspectes claus en aquesta iniciativa.
Comissió Erasmus+

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Ja hem començat el projecte Let's Plug!