Inauguració dels Espais d'Educació Infantil

Aquest dijous 11 d’octubre hem acollit un acte ben especial, la inauguració dels nous Espais d'Educació Infantil.

A l'acte hi ha assistit l’alcalde d’Igualada Marc Castells, la regidora d’Ensenyament, Patrícia Illa, i el regidor de Qualitat Urbana i Interior, Jordi Pont.

Han estat uns mesos intensos de feina que han culminat amb unes noves aules i espais pensats per estimular els nens i nenes d’1 a 6 anys i on hi puguin desenvolupar el seu màxim potencial.

A la inauguració també van assistir-hi un nombre important de famílies i ex-alumnes de l’escola però també famílies i mestres d’altres escoles d’Igualada, que volien conèixer uns espais pensats per un projecte educatiu que creix i es transforma amb l’entorn i les necessitats dels infants.

L’acte va finalitzar amb la tradicional tallada de la cinta i l’obertura de tots els espais, que es van poder visitar. A més, tots els assistents van poder compartir un dolç berenar gentilesa de l’AMPA .

D’aquesta manera, es posava el punt i final al procés de remodelació dels espais per obrir la porta a una nova etapa, que els més menuts de l’escola segur que gaudiran i viuran de debò.

IMG 7300 2

IMG 7324

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Inauguració dels Espais d'Educació Infantil