Primera Assemblea

Dijous 27 de setembre vam realitzar la primera assemblea d'alumnes d’aquest curs.

Hi van assistir en representació de les seves respectives classes dos alumnes dels cursos de Cicle Inicial, de Rikkis l’Oriol i la Bruna, i de Toomais la Berta i el Roger, i un alumne de cada curs de Cicle Mitjà i Cicle Superior, l’Ivet de Baloos, l’Oriol de Koticks, l’Alèxia de Mowglis i el Pol d’Akeles. En aquesta assemblea, els representants van expressar diferents punts que prèviament havien decidit a l'aula amb els seus companys. Tots en van prendre nota, en van fer una primera valoració, i es van prendre acords que es revisaran la propera trobada. Va ser molt interessant tot el que cada classe va aportar per fer de l'escola un espai educatiu cada dia millor!

Assamblea 3

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Primera Assemblea