LET'S PLUG!

A l’Escola Mowgli estem d’’enhorabona! Aquest curs hem estat seleccionats com a coordinadors d’un projecte dins del programa Erasmus+.

Comencem una experiència internacional relacionada amb la Programació i la Robòtica. El nostre projecte ha estat seleccionat entre més de 400 a tot l’estat espanyol pel seu caràcter pioner i innovador, i hem rebut una generosa subvenció. Té una durada de dos anys, s’anomena Let’s Plug! (Connectem-nos!) i inclou també la participació de cinc escoles europees en condició de socis, d’Anglaterra, Polònia, Portugal, Estònia i Irlanda. Tots els alumnes del nostre centre, des d’Infantil fins a Primària, participaran d’una manera o una altra en la creació i desenvolupament d’un projecte que creiem que és molt necessari en una societat canviant i que està constantment innovant en qüestions tecnològiques. L’intercanvi d’idees, la cooperació, la transformació i millora de la nostra escola, així com la seva internacionalització, són aspectes claus en aquesta iniciativa.

Per altra banda, el Claustre de mestres de l’escola haurà de dur a terme un seguit de formacions. Això implicarà tres mobilitats europees durant el primer any i dues més durant el segon, tenint en compte que hi haurà una tercera que serà per rebre a tots els socis del projecte a la nostra ciutat.

Només ens resta animar-vos a seguir el projecte amb nosaltres, a través d’una web i d’un compte de Twitter que us farem arribar properament, perquè el projecte Let’s Plug! tingui el màxim d’impacte i difusió entre tots i totes els que formem la comunitat Mowgli.

Comissió Erasmus+

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola LET'S PLUG!