Arriben les vacances

Quan arriba aquesta època és hora de fer balanç i valoració de la immensitat de coses que s’han anat desenvolupant al llarg de l’any a l’Escola.

El setembre queda molt lluny i quan mirem enrere ens adonem del camí que hem recorregut amb els alumnes, el claustre, les famílies i tot el personal que dia a dia cuida l’escola, aquells que hi són però no es veuen.
Des de tots els punts de vista i totes les mirades és molt intens tot el què hem fet. Des dels més petits que s’han fet molt grans i no han parat d’explorar tot allò que tenen al seu abast, i s’han fet amics i s’han barallat per una joguina o la falda de la mestra, fins els que han après a organitzar-se amb l’agenda o han hagut d’investigar a casa allò tan interessant que entre tots han posat damunt la taula. I els que han après a valorar-se i estimar-se una mica més tal com són, i els que han preparat obres de teatre, han llegit, han format part de la comissió d’art o d’escola verda i que han portat la veu dels seus companys a les assemblees. Les colònies i els camps d’aprenentatge, les sortides al bosc, o les passejades per la ciutat. La complicitat amb els usuaris del Sant Jordi compartint jocs i lectures, i les petites coses que de vegades no es veuen però es fan i es gaudeixen.
Alumnes que dia a dia han anat creixent personalment i emocionalment, acompanyats dels mestres que escolten, aconsellen i guien en tots aquests camins.
Compartint amb les famílies tot allò que ens fa il·lusió i que defineix el nostre projecte d’escola. I mirem enrere i veiem que no hem parat, i que compartir tantes hores fa que les complicitats siguin intenses de veritat.
Aquest any, el projecte d’escola es fa gran i canviem la cara de l’edifici d’Educació Infantil. Pensar, organitzar, reorganitzar, buidar, traslladar i tornar a posar.
Canvis que sovint espanten però els nens i nenes ens demostren que tot allò que és nou ens ajuda a viure i a adaptar-nos millor a aquesta societat que ens envolta.
Valorem amb paraules tot el què ha passat, però si pensem en nosaltres com a persones i mestres, en sortim beneficiats. I estem feliços de poder acompanyar les famílies i els alumnes, de riure, plorar, ser tenaços i, a vegades, tossuts per aconseguir un objectiu gegant.
En aquest balanç no hi pot faltar un reconeixement sincer a aquells mestres, que amb el seu bon fer i la seva implicació, ens han ajudat a fer que el projecte d’aquest curs hagi transcorregut amb la màxima normalitat, tot i les baixes. Guillem, Montse i Míriam les portes de l’Escola sempre estaran obertes per vosaltres perquè ja sou part de la gran família Mowgli. Moltes gràcies!!
Ara toca gaudir de l’estiu, jugar, explorar i passar-ho d’allò més bé, descansar i agafar forces per tornar-nos a trobar el proper setembre.
Amb tot això i molt més, fem que l’Escola Mowgli cada dia sigui una escola com una casa.

Equip Directiu

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Arriben les vacances